Informace pro naše zákazníky Informace pro držitele telefonních čísel pouze v síti O2 (netýká se sítí ostatních operátorů). Naše vyjádření k současnému sporu se společnosti je zde a další podrobné informace naleznete zde. Celou situaci jednoznačně způsobila společnost O2. V rozporu se zákonem nám vypověděla platnou smluvu. O2 chce neoprávněně převést jednotlivá telefonní čísla přímo na sebe s výrazně horší cenou a podmínkami. Pokud Vám budou volat operátoři O2 · Upozorňujeme Vás, že se ze strany O2 je toto volání porušení Zákona a elektronických komunikací zákona (ZoEK) · Pokud budou během volání operátoři pomlouvat naši společnost a vyhrožovat Vám nebo Vás vydírat, nepodléhejte tomu tlaku a dejte nám, prosíme Vás, o této situaci, vědět · Pokud na tyto nabídky O2 přistoupíte, tak upozorňujeme, že se jedná o smlouvy se závazkem (smlouvu nelze obvykle po dobu 24 měsíců změnit a vypovědět) Budeme Vás postupně informovat o dalším postupu. Děláme všechno, aby se tato situace uklidnila. S O2 jsme dlouhodobě spolupracovali a snažíme se s O2 celou situaci řešit. V tuto chvíli jednáme o dalším postupu. 6.11.2014 jsme podepsali na žádost O2 (!) dodatek, kterým prodlužujeme platnost smlouvy na 14 měsíců (od prolongace) – tj. smlouva je platná do 4.4.2015 Nechceme nic zatajovat, vždy jsme nabízeli svým zákazníkům solidní podmínky a chovali jsme se slušně.
Považujme tento tlak ze stany O2 zejména v době před vánočními svátky jako porušení všech pravidel slušného chování. V případě jakéhokoliv dotazu volejte, případně nám pište své dotazy na email: Pro zákazníky Aston com s.r.o. Telefon: 581 692 227 Pro zákazníky MORA - INFO s.r.o. Telefon: 725 685 685 (na tomto místě jsou společné informace pro zákazníky společnosti Aston com s.r.o, tak i zákazníky MORA - INFO s.r.o.) |